Bangalore.reismee.nl

Aangekomen in Bangalore!

Gisteravond vertrokken uit Amsterdam en naar Londen, dat was nog even spannend want het vliegtuig steeg na bijna geland te zijn weer op, omdat , naar we later hoorden, er nog een ander vliegtuig per ongeluk op onze baan zat. Dus dat ging goed, het is nog steeds niet onze tijd, haha.

Na heerlijke koffie bij Starbucks (volgens Do een soort hoogtepunt van de reis) opgestegen met Kingfisher airline ( letop, vijf sterren voor een 1 ster bedrag) en daar na de eerste echte india curry, flink aan het ruften (excusez). En toen bij aankomst in India waren wij teleurgesteld want we hadden zoveel gruwelstories gehoord over bacterien, stinkende massa's mensen die de koffers uit je handen rukken dat we niet voorbereid waren op de superschone wc's met aangereikte handdoekjes, supermoderne en vooral lege aankomsthal ( waar waren de massa's?) en overheerlijke cappuccino met muffin waar we eerst maar eens van gingen genieten. Met de taxi een uur rijden naar het hotel en dan zie je Afrika, jemen, indonesie, bali met de tempels, aan je voorbij trekken. Alleen de loslopende koeien en de dames in sarongs in amazonezit achterop zonder helm bij de gehelmde partner (ja, we dachten al dat de vrouwen hier voortdurend in levensgevaar verkeren, toch een vooroordeel bevestigd gelukkig) waren echt nieuw voor ons. Toen bij het heerlijke luxe hotel de zooi uitgepakt en gaan slapen want we waren uit-ge-put. We proberen nu de foto's van gister en vandaag erop te zetten, doei, en onwijs bedankt weer voor jullie reacties want het is heeel leuk voor ons om zo connectie met het thuisfront te houden.

(leonie kingfisher was super, we zitten dus in bangalore en kom je nog langs?)

liefs, do en maris

Tess

mooi om te horren dat alles zo soepel is verlopen.. de bijeffecten van dat eten mogen jullie ook voor je houden dat is iets te veel informatie.. Ik zal zo ook gerben even halen, dan kan hij het ook lezen. hebben jullie al een olifant gezien of nog niet?

pepi stapel

Ha Do en ha Mariska
Fijn dat de reis zo te lezen goed verlopen is. Houwen zo, op weg naar de antikankermachine. Do met dit log erbij zal er wel niet veel van een dagboekje komen (in de moleskin) daar zal je gewoon geen tijd voor hebben. Veel te doen en veel te zien maar wellicht tekeningen, ik ben benieuwd. ik miste vandaag mijn maandags bezoekje aan jou . dag liefs van pepi

cato hom

hoi do en maris
fijn dat jullie er al zijn
ik heb jullie gemailt
nou doeiii!!!!!! (*_*)

Harrie

Merci voor de goede en supersnelle berichten over het verloop van de reis en de arrival. De lange reis van de 767 met een stipt verloop konden we vanuit hier goed volgen.
Leuk de foto's erbij en veel succes met het vervolg van het programma. Even genieten van een welverdiende rust in het hotel zal jullie goed doen lijkt me.
Toi toi, Harrie

Marja

Fijn van jullie te horen. Kus en going strong, Marja
Leuke foto's trouwens

Annemiek

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!!
Wel een enge landing, jeetje.
Maar daarna lekker uit kunnen rusten in jullie luxe hotel.
Leuke foto's!
Hoop snel weer wat van jullie te horen via deze site. Erg leuk om het zo te kunnen volgen.
Liefs Annemiek

roel

Goed om te horen dat jullie er zijn! Leuk om dat hier te volgen.

Lhamo

Lieve Do,

Geniet van de warmte en de tijdloosheid aan de andere kant van de wereld.

Mariaforgerit@orange.fr

Dorothé,
Hartelijk dank voor de leuk foto's.
Toute la famille de France pense beaucoup à toi.
Bon séjour en Inde, nous espérons que ton projet se concrétise et que tout se réalise de façon positive.
Amicalement à toi et à ton amie Mariska Maria F.

Bob and Els Bos - Hom

Lieve Dorothe ,er zijn 6000 roepies onderweg via Hans. Groeten.

Wanda de ruiter

Lieve Dorothe, Ro vraagt of je al in de file hebt gestaan voor een koe op de weg. Verder ga ik erachter aan dat het toneelstuk van de 4e klas wordt opgenomen.
Ik neem je in m'n hart mee naar de wizard in Orlando en stuur je vandaar extra positieve energie. Het kan niet anders dan helemaal goed gaan. Veel sterkte en geniet van India ,je bent er nu toch. En laat je goed verwennen. Zijn ze heel goed in heb ik begrepen.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke kus en denk aan je. Wanda

Marja

Ha lieve meiden. Wat maken jullie toch bijzondere dingen mee en dat in nog niet eens 14 dagen. Ik hoop dat de tweede helft minstens zo geweldig zal zijn met alle ups en soms een down. Mariska gefeliciteerd met je lief. Veel groeten en knuffels uit een zonnig en fris Utrecht.

henny en hans

Hallo

henny en hans

ok

Corrie

Lieve Dorothe en je knappe dochter,
wat een goed nieuws dat de lever zich herstelt. De eerste week van deze speciale reis zit er alweer op! Mooi dat je al lokale bekenden bent tegengekomen met een warm welkom. Ik wens jullie een hele heilzame tijd toe. Met je nuchtere kijk en je relativeringsvermogen schep je zoveel ruimte voor jezelf en anderen, Dorothe.
Hartelijke groeten en liefs, Corrie