Bangalore.reismee.nl

Yoga = Eenwording

hallo lieve mensen,

vandaag was de eerste dag van de behandeling en ook de eerste dag waarop Dorothe ontspannen rondliep nu het zeker is dat we in het hotel blijven. Als er iets is wat we hiervan geleerd hebben is het wel dat durven loslaten wat je kent en gaan voor wat je echt wilt heel veel oplevert, ook al denk je dat het onmogelijk is om te realiseren.Ontzettend hartelijk bedankt voor al jullie steun, in mailtjes, lieve gedachten en woorden op de site, en in de extra steun die we mochten ontvangen om de begroting weer rond te krijgen!Wij zijn hier in Bangaloreal helemaal in de Indiasfeer van eenwording en overgave. De yogales die we vanochtend in het hotel kregen hielp hier ook bij. Van twee vrouwen die volgeling zijn van een 'echte' yogi. De yogi ontmoeten we misschien nog in het echt. Na de les naar de kliniek voor de eerste behandeling, ook daar weer meditatie door Mariska die het boek 'I am that' van Sri Nisargadatta zat te lezen en Dorothe die in slaap viel in de cytotron. Het is een revolutionair apparaat, de uitvinder ervan hebben we ook ontmoet, en ze hebben nu 5 jr. onderzoek ermee gedaan en zitten in deeindfasedaarvan. Er zijn nooit bijwerkingen geweest en welvaakhele goede resultaten voor kanker, suikerziekte, ouderdomsklachten zoals aderverkalking e.d. en ziekten van de gewrichten. In Leiden gaat binnenkort waarschijnlijk ook een proef aan de gang die 10 jaar zal moeten duren, dat schijnen de eisen te zijn. We hopen echt dat de medici in Nederland klaarzijn om scepsisen vasthouden aan paradigma'sop te geven zodat verschillende gezichtspunten op lichaam, geest, ziekte en genezing samen kunnen werken in verschillende behandelwijzen. Dikke kus , van Do en Maris

Tess

eeee Ik heb inderdaad gister op t nieuws (gerben had afstandbediening in beslag genomen) een topic gezien over de behandeling die gaat komen in Leiden.
dus dat s al iets in ieder geval n begin

La "Grande Famille" GASSELING de France

Dorothé, nous n'encourageons à poursuivre avec "Force" et "Courage" tous les efforts que tu as entrepris.Nous souhaitons tous de tout notre coeur
que tu retrouves une meilleure santé et la joie.
A ton retour en Hollande, on viendra rapidement te
revoir et t'embrasser. De tes Cousins de Charente

Jan Willem

Hee, Dorothé, hoe kun je nu in slaap vallen tijdens de behandeling? Je moet opletten, hoor! Net als vroeger in de klas.

In de krant stond inderdaad iets over die nieuwe behandeling. Het is duidelijk niet een behandeling die in het oude medische stramien past, en dus veel verzet oproept bij allerlei conservatieve medici, die nieuwe en hoopgevende ontwikkelingen zo veel mogelijk tegenhouden. Vreselijk.

Ik kom er nu pas aan toe geld over te maken. Als jullie al genoeg hebben, zouden jullie er dan heel lekker van willen gaan eten?

Liefs,

Jan Willem