Bangalore.reismee.nl

ROEPIE DE POEPIE!! 800 is bereikt!!

Lieve mensen,superbedankt. De 800 Euro die we aan jullie gevraagd hebben is bereikt en daarmee kunnen wijfijn in het hotel verblijven.. De stipte rekenaars onder ons hebben misschien geteld -Tess zeker- dat we wel meer dan 800 euro hebben gekregen. En dat klopt, voor deze reis had Dorothe al 500 Euro van Moos toegezegd gekregen dus dit bedrag vielbuiten de gevraagde 800 Euro. Onwijs bedankt allemaal en we hopen jullie nog lang te verblijden met mooie, vrolijke en soms ontroerende verhalen uit Bangalore. Vanuit deze door jullie gesponsorde oase in de Indiase chaos kunnen we optimaal werken aan ons doel: helen zonder kakkerlakken en darmongemakken. ;)

Frans, wat een geweldige steun, dankjewel, een superbroer ben je!

Annemiek en Peter, wat fijn dat je Frans mee laat lezen en ik ben heel blij met jullie ondersteuning.

Elsje, helemaal uit Israel, sjaloom!

Moos, de zon is heerlijk, lieve lief, met 500 stralen en duizendmaal dank.

Ineke, we hebben een groene Ganesha voor je om je te beschermen in je groene busje. Leuk dat jij reageert op foto's, dan wordt die foto weer bij jou tekst geplaatst

Tante Thea, wat fijn van jou te horen, en je bent vast de oudste weblogger ter wereld!

Jan Willem, dank je, lief, ik blijf wakker hoor.

Marja, dank voor je trouwe berichtjes vanaf het begin. Je reist mee.

Zussen en zwagers Maris: die extra nachtjes zijn extra lekker in zo'n extra fijn opgemaakt hotelbed.

Harrie,bedankt voor je support

Liane, nouuuuw jouw primaries werken ook als een trein. Je thaise broek draag ik elke dag

Cousines/cousins Gasseling, merci mille fois pour votres support avec mon project en Indi

Lhamo, jouw bedje ligt lekker, ik begrijp jouw drive, wat voor jou Nepal en Tibet is, is India voor mij

Hans en Cato, meestal via de mail maar nu toch via het blog: een openbare hele dikke kus! alle goeds voor de aankomendebabiesvan Ragna en Kostas

Bob en Els, vanuit India naar Canada: bedankt voor de roepies!!

Marina, eerst koffie met melk, nu thee met melk, Starbucks is vervangen door Coffee Day, we houden het best uit, vodka afwezig

Maria,lieve groet van je 'kleine' zusje

Mama, het gaat helemaal goed komen, alle liefs van Dorothea Maria Asunta

Tess, van ons mag je stalken op de site, supergrappig, wil je olifant rijden, koop een ticket en kom maar op

Gerben, ik ben jaloers op Mariska met zo'n man

Nicoline, Virginia Woolf heeft het fijn hier, nobody is afraid

Roel, lief van je te horen

Remke goede actie! bedankt.

Leonie Kingfisher is ook een bierbrouwer, proost lieve Jul

Pepi, vandaag is het maandag,kom je nog langs? yoga is hier geweldig.

Enaan allen die meelezen en meeleven: hartstikke leuk! Iedereen reist mee.

Li

WOW, jullie zijn 1000-en kilometers verder te voelen. Wat cool dit zeg!! heb kippevel. jullie strálen helemaal...
Nog meer primaries die 'even' geregeld moeten worden? (ik krijg hier altijd zo'n 'regelkick' van)

leonie

Lieve Jut,

Fijn dat je alcohol met mij associeert terwijl we daar toch geen druppel gedronken hebben!! Jullie kamer ziet er goed en comfortabel uit en de foto's en verhalen doen vermoeden dat het jullie goed gaat. Mooi mooi mooi!!! Dikke kus vanaf een koud Schiphol waar ik allerlei gecancellde vluchten aan me voorbij zie gaan vanwege grote pakken sneeuw. De bedoeling vanavond is Milaan maar ben heel benieuwd of ik daar ga komen.

Lhamo,

Lieve Do,

Als ik je op de laatste foto´s zie, zie ik de energie en heling eraf spatten. Tja mooi he daar aan de andere kant in het wijze OOsten. Alle liefs vanuit het andere kleine Oosten.

Marjo

Lieve DORO!
Eindelijk lezen we je verhalen (sloompies die we zijn).
Heerlijk om even bij je te zijn. Het ziet er uit en klinkt alsof je het goed hebben daar... heel fijn voelt dat.
Wat een andere wereld en wat gek dat jullie zo ver weg zijn en toch dichtbij.
tot altijd xxx marjo michel merel nathan

Sabine

Roepie Poepie! en dan heb je de zwitserse 40 Euro ;-) nog niet meegeteld...!

He, vele malen bedankt voor de boeiende reisberichten!
Tot steeds!
ik stuur veel liefde
Sabine

Bernadette

Hello Dorothé

Les cousines et cousins de France suivent avec grand intérêt ton voyage en Inde.
Bravo pour l'organisation et merci pour tous les commentaires qui demandent beaucoup de concentration pour comprendre au moins dans les grandes lignes le message.
J'apprécie le petit message en français de ta part. Merci beaucoup.
Grosses bises

hanscopier@casema.nl

Hoi Do en Maris.

Wat genieten wij van jullie belevenissen en het verwennen van het tentgezinnetje. Henny zou graag eens met jullie mee willen struinen tussen alle kralen en kettingen.Do begrijpt wel waarom.Zien al een beetje uit naar je thuiskomst a.s.Dinsdag.

Dikke kus van Henny en Hans.