Bangalore.reismee.nl

Down Town

Ha lieve mensen, we zittenin het internetcafe, down town. Het was alsof we in een heksenketel waren, schreeuwende etalages, aanklampende verkopers, overvolle winkeltjes, met snelle goed getrainde verkopers.Hier gebeurt het allemaal in Bangalore. Westers geklede jongeren, meisjes op hoge hakjes met blote benen.Billboards met neonlicht.Alle topmerken zijn te koop, made in China en Korea(?!) Dorothe neemt dat steeds op de hak, maar Mariska is daar heel serieus over, er is echt welecht Louis Vuitton spul te koop, en ze heeft nu een echte Chanel zonnebril gekocht voor de luttele prijs van 3000 Roepi de poepie. Laat Mariska maar los town town, ze heeft steeds van Dorothe geld moeten lenen. Arme Gerben.

Vandaag maar een heel kort verhaaltje, want we snakken naar ons rustige appartement, om onze voeten in een badje te steken, de tv aan te zetten met een goeie engelse film, en een kopje koffie van de gastheer. Maar eerst nog even een rit van een klein uur van down town naar 'huis'. Zo'n 20 km.

Dag lieve mensen, tot snel, met meer foto's en uitgebreide verhalen. Maris en Dorothe

Ineke van der Heijden

zometeen ga ik even van een filmpje genieten! De hele dag hard gewerkt aan administratie en TW (hotline, en teleclasspartner en vanavond nog mentor teleconference...)
Ik leef een geheel virtueel leven, met jullie en dit log, met Skype en websites.
All is indeed in the mind :-)
Of jullie nu in Utrecht zitten of daar, het maakt eigenlijk geen donder uit voor mij....
Voor Tess en Gerben en Cato vast wel :-)
Hier gaat het schemeren, het miezert en is grijs.
En ik moet nog wandelen. dat doe ik onder dit soort weersomstandigheden gewoon in het winkelcentrumpje aan de overkant, onder de overkapping op en neer. Blijf ik lekker droog! En het blijft een feest, lopen met zwaaiende armen :-) Ga nu eten koken.Do eet veel! en Maris hou je in! of niet :-) Doei! en kus!