Bangalore.reismee.nl

De eerste week van Cato en Dorothe

Hallo lieve mensen,

Ja, ze zijn er alweer bijna een week, letterlijk geland met het vliegtuig bijna een week geleden, maar figuurlijk nu een beetje aan het landen. Dorothe zegt de eerste dag een paar keer: 'ach, het is alsof ik niet weg ben geweest, glij gewoon weer het Indiase leven in', maar de warmte is drukkend, het geregel om weer een MRI te laten maken en een dag in het diagnostisch centrum te zitten is de eerste proef in het chaotische india. Nou zo makkelijk is het toch niet, een pittige overgang, enhoe zal Cato dit allemaal vinden? Cato past zich dapper aan aan het programma van moeder, ze doen samen dobbelspelletjes tijdens het wachten, en nog eens wachten in het MRI centrum, in de middag langs winkels down town, waar geen skinny spijkerbroeken te koop zijn. Maar wel een frietje bij MacDonald, ook goed.Omeven uit de drukte te zijn met de taxi naar het Cumber Park in Bangalore, een schitterend park met huizenhoge bamboebomen, die zich krakend en piepend laten horen als de wind erdoor heenblaast. Moe zijn de dames, een dutje in het parkis heilzaam voor Dorothe, en Cato leest verder in een HOI boek. Dan weer terug met de taxi om de uitslag op te halen,onderweg een geweldige keiharde tropische regenbui, kolkende stromen door de straten, de ruitenwisser kan het niet verwerken, de taxichauffeur zegt niet uit te stappenen de bui af te wachten. Ja hoor, wachten is wachten, in de auto met gekletter op het dak,ook best.

De uitslag van de MRI is verheugend, ze vergelijken de MRI van januari: 40 tot 50 % verbetering in de lever. Op de nieuwe staat van de lever wordt de volgende dag de Cytotronafgesteld. De behandeling van 28 dagen, 1 uur per dag kan beginnen.

Project 2, de familie Ansi bezoeken, is de volgende stap, daarover spoedig meer......................

Liefs Dorothe, Mariska en Cato,

Reacties

Reacties

Sabine

Lieve lieve Do en Cato en Mariska (die ik helaas nog niet ken)

ik verheug me op jullie verhalen uit Bangalore, het uitslag van Do s lever vind ik een silver medaille! en ik wens Cato sterkte voor alle geduld die zij moet hebben daar, maar ik ben zeker dat zij dat kan, met een smile! - en veel geluk dat zij vaak zal winnen met de dobbelsteentjes met 1750 punten minimum!!! Een klopend hart voor jullie uit Zwitserland! Sabine

Natasja Hoex

Lieve Dorothe en Cato,

Wat goed om te horen dat er zoveel verbetering is!! Wow! Ik leef met jullie mee. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Gaan jullie ook nog een beetje door India reizen of kan dat niet door de behandeling?

In ieder geval veel mogelijkheden om bronlijsten te zetten. Dank je wel nog voor je lieve kaart, Dorothe. De bruiloft komt nu heel dichtbij, nog 4 nachtjes.....Heb er heel veel zin in, ook spannend, leuke kriebels, lekker vooruitzicht.

Veel liefs en zet m op daar. X Natasja

Annemiek

Hai Dorothe en Cato,

Goed te horen dat jullie weer helemaal goed in India aan zijn gekomen. En geweldig te horen dat er zoveel verbetering in de lever vast gesteld is!! Ongelooflijk, super zeg!

Zelf heb ik mijn eerste werkweek bij mijn nieuwe werkgever er alweer opzitten. Ik heb een erg goede week gehad en ga vandaag voor het eerst sinds drie jaar na het weekend weer met plezier naar mijn werk toe!! Wat een heerlijk gevoel!

Dorothe, ik wens je veel succes, geluk en plezier in India. En veel sterkte en succes bij het ondergaan van de Cytotron behandelingen. Ik hou mijn "fingers crossed" dat de behandelingen opnieuw zo goed aan zullen slaan en de lever zich nog verder zal verbeteren.

Cato, heel veel plezier daar in het verre India. Geniet van alle indrukken daar!!

Veel liefs Annemiek

Marjo

hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi lieve Kiet en Doro. leuk om wat te horen van jullie. hier alles ok, lekker aan t voorbereiden voor mn feestje. Nathan deze week avondvierdaagse. Merel had zaterdag slaapfeestje bij Imme... dus hier gaat alles gewoon door. veel lol en plezier en kracht en geduld daaro! tot zo xx m

Tante Thea

Ik heb naar jullie berichten uitgekeken. Het SMS-je via Hans stelde me al zeer gerust. Blij te vernemen dat jullie goed "binnengegleden" zijn in dat grote -voor mij nauwelijks voor te stellen- land. Het resultaat telt. Prachtig nieuws en ik wens Dorothé veel moed en sterkte voor het vervolgtraject.
Cato wens ik graag een fijne tijd op deze reis waar ze zo graag eens bij wilde zijn. Geniet van dit avontuur! Zeer bijzonder!!! Het ga jullie goed.

Veel groetjes vanuit 't schone Brugge,
Thea

Harrie

Het bleef even spannend tijdens de mailstilte. Maar we hadden ingecalculeerd dat het even zou kunnen duren. Ma en Thea kunnen weer wat (be)rusten. We sluiten ons aan bij de wensen van Thea.
Het allerbeste en veel liefs aan allen!!

Judy en Benny

Hee Dorothé, Cato en Mariska,

Fijn dat alles zo goed gaat met Dorothé! Sucses met wennen aan de warmte, enzovoort, wensen jullie een hele goede tijd samen, veel plezier en weer veel goed resultaat van de cytotron.

We zullen jullie missen met zingen deze week!!!

Remke

Ha lieve Do en Cato
Super dat het zo goed gaat met je lever Do! Ga zo door, ik leef met je mee.
Cato, wat is een HOI boek???
Ik ben heel benieuwd wat jij er nou allemaal van vindt. Ik zal je binnenkort een mailtje sturen, met ook een foto van Fidero, met wie het erg goed gaat! De vloer ligt hier helemaal onder de korrels, omdat F zo graag en heel fanatiek overal onderdoor graaft.
Dikke kus voor jullie van Remke

Annegreet

Hey lieve Cato en Do!
Super om te lezen dat het effect op de lever zoooo groot is!
Ik hoop dat je niet teveel huiswerk maakt Too! :) Vooral ook genieten van elkaar!
Lieve groet,
juffie

henny en hans

Lieve Dorothe en Cato,
Wat hebben wij de 1e week met spanning zitten
wachten.Maar gelukkig de berichten zijn alleen maar
positief. Genieten jullie maar samen van deze toch wel
spannende en vooral voor Cato , India ontdekkingsreis.
Hartelijke groeten en dikke kus van Henny en Hans.

Ragna

Hallo Do, Cato en Mariska,

Ben blij te horen dat alles goed gaat en wat een geweldig nieuws! Dat gaat goed. We kijken uit naar het volgende reis verhaal. Cato, Raven heeft het heel vaak over je en ze vind het maar heel wat, jij daar in India. Ze weet dat je in een ver land bent maar en begint daar soms zomaar over. Ook tegen wildvreemden in de supermarkt.
Heel veel plezier en tot gauw!

liefs,
Rag

ps. hier is het druk maar gaat goed.

sander kraak

Hallo,

Mijn vriendin, Amanda 21 jaar, heeft een hersentumor. We willen graag naar bangalore voor een behandeling en het heeft enigsinds haast omdat de tumor aan het groeien is. Kunnen jullie ons helpen in contact te komen met de kliniek, via het algemene emailadres lukt het niet. Of mensen die dit lezen hebben jullie misschien een emailadres van Dorothe? Alvast bedankt.

sander_amanda@live.nl

Met vriendelijke groet,

Sander Kraak

ineke

gisteren iets fot gegaan, mijn bericht niet weggekomen kennelijk :-) maar eerst even sander en amanda hierboven heel veel sterkte en succes wensen! ik hoop dat jullie ook gauw in bangalore zullen zijn!
lieve do, wat een goed nieuws! proficiat! en dus wat een fijne start! ja, die hitte.....je zult er nu wel weer aan gewend zijn. geniet ook van samen met cato daar zijn.
dat is wel heel bijzonder! en het zal tegelijk ook wel soms een uitdaging zijn, neem ik aan :-) elkaar wel even achter het behang willen plakken soms....zo gaat het toch tussen moeder en kind...? :-) hoeveel we ook van elkaar houden.... allebei sterkte daarmee. en cato, heel veel plezier gewenst in dit grote avontuur!
en last but not least :-) en jij maris, heel veel wijsheid en geduld in al je pogingen en akties om je ansi familie een menswaardig leven te kunnen laten leiden....voor ons zo vanzelfsprekend en daar zo'n kwestie van geluk/toeval/karma....ik hoop dat je een goeie nieuwe plek voor ze vindt!
heel veel liefs!

Marja

Reactie op bericht van Ineke:
"Hoe zo een nieuwe plek vinden voor Ansi en Familie?"
What is going on wrong / right ?
with love, Marja

Sander

Hallo,

We vliegen volgende week woensdag, 17 juni naar Bangalore voor Amanda. Vrijdag de eerste behandeling daar. Het is erg snel gegaan allemaal, gelukkig maar anders was amanda misschien straks te zwak geweest om ernaar toe te gaan. Misschien tot volgende week. Tot wanneer blijven jullie?

Groetjes Sander

Mariska en Dorothe

Ha Sander, we lezen nu pas je berichtje maar hebben van Bernard al gehoord dat jullie komen. Wij blijven tot 2 juli. Fijn dat Amanda zo snel terecht kan en we verheugen ons om jullie te ontmoeten, lieve groet, Dorothe en Mariska

Maria FORGERIT -GASSELING

Hallo Cato et Dorothé,
Encore un grand voyage en Inde !
Cato va découvrir beaucoup de nouveautés et faire connaissance avec des enfants déja rencontrés par Dorothé et Mariska !
Toute notre famille de France vous souhaite un bon séjour et beaucoup de joies
Maria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!