Bangalore.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo lieve mensen,

Dit ishet weblog van Dorothe en Mariska overhun reizen naar India . Wat begon als een reis voor Dorotheom te herstellen van kanker werd een reisvoor Do enMaris op zoek naar wat echt waardevol is inhet leven. En dat gaat verder dan gezondheid.Wanter is meer in ons leven dat heling behoeft dankankercellen. De helende reis. Op het log doen we verslag van onze avonturen in India-en soms in nederland-met de Cytotron en zijn helende electromagnetische veld, de reizen door het prachtige India en ons familysupport project in Bangalore voor de armen: stichtng ANSI. Hieronder het op 22 jan.2009 geplaatste eerste verhaaltje, voor takeoff naar Bangalore.

A.s zondag om 5 uur in de middag vertrekken we naar London Heatrhow waarna we in de avond met het luxe vliegtuig van Kingfisher (ijsvogel) naar Bangalore vliegen. We hebben er ontzettend veel zin in en bespreken welke boeken we mee willen, wat we daar kopen en wat hier nog meenemen enzovoort. Bijna klaar voor de start. Het hotel voor de eerste nachten is geboekt, ter plekke willen we een appartement gaan regelen. De afspraak met de dokter is a.s. dinsdag en woensdag beginnen de behandelingen. 25 februari vliegen we weer terug.

Op deze site blijf je op de hoogte van onze avonturen en ervaringen met de cytotron en in de sloppenwijken en we zullen ook foto's plaatsen. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's van de sloppenwijken, de cytotron enz. vinden, en via de kaart weet je waar we zitten.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graagterug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een leuk berichtje achter!

Groetjes,

Mariska en Dorothe

Reacties

Reacties

Ineke

Lieve Mariska en Dorothe,

Een heel goeie reis en tijd daar toegewenst! En veel succes bij de behandeling, Dorothe!

Hierbij een mooie -vind ik :-) - tekst via Youtube, Puppetji:

just be
be in the moment
for nothing else exist
love everything
with gratitude
let go these silly questions
for they are bondage
freedom comes in not knowing

we keep in touch en het is de lucht die ons verbindt!

Ans Bakker

Lieverds,
Alle goeds, kus Ans

cato hom

hallo ik ben cato ik ben 10 jaar en mijn moeder is dorothe, zij gaat naar india omdat ze kanker heeft
ik ga dan veel praten met haar en foto's hierop bekijken
mijn naam zul je dus vaak tegenkomen
en eeh.... ik heet Hom van mijn achternaam
want mijn vader heet ook Hom van zijn achternaam
dat wou ik even zeggen want mischien denken jullie wel dat ik lieg dat mijn moeder echt mijn moeder is
DOEEEEEEEEG Cato

cato hom

hallo daar ben ik weer :-) doeiiii

cato hom

hallo ik vindt chatten heel erg leuk
daarom doe ik ook een beetje alsof
het chatten is,
want ik vindt
het leuk om antwoord te krijgen
doeiii (*_*)

mariska van der willigen aan Cato

ha Cato, dan doe ik ook maar even of het chatten is, hooiii, hooiiiii. Mooie site he? kan je lekker veel lezen en bekijken over je moeder en je berichtjes achter laten, liefs, mariska

cato hom

hoi mariska dit is vet cool
het is leuk om op deze site
te typen

Marja 23-01-09

Wat een geweldig goed idee meiden om voor deze bijzondere Indiareis een weblog aan te maken. Heerlijk idee om jullie van zo ver toch nabij te kunnen volgen. Een hele fijne reis gewenst, vooral ook met een beetje balorigheid naar Bangalore. Lieve Dorothé en Mariska, voor beiden een dikke knuffel. We zien elkaar!

Marja

Passage to India....
Een Angel Card getrokken : blanco - open
Nu mogen we allemaal, de reizigers en de "backoffice-reizigers" onze eigen wens invullen.
Mijn wens, het alfabet rondgaande, begint op 25 januari bij de D(orothé) en eindigt weer bij de C(ato) op 25 februari.

Remke

Hallo
Allereerst wil ik even getuigen dat Dorothé echt de moeder is van Cato.
Do en Mariska, ik wens jullie een hele goede, leuke, mooie en voorspoedige reis. Leuk deze website! Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Maar voel je tot niets verplicht zou ik zeggen. Geniet, en richt je maar lekker op je herstel.
Veel liefs! Remke

cato hom

hoi remke
heet jij spijkers
vanje achternaam?

Sabine voor Cato

Hoi Cato

leuk om je chat te lezen!
ik denk nog vaak aan het schaatsen met jou vorige week in Overvecht. op de fiets was het toch een beetje koud, he?
Ik ben terug in Zwitserland en het dooit ook hier in Zürich... maar het sneeuwt hevig in de bergen!

Liefs en tot gauw
Sabine

Annemiek

Dorothe en Mariska,
Ik wil jullie een hele goede reis en een fijne tijd in India toewensen!

Lieve Dot,
Ik wens je heel veel geluk, plezier en succes in India. Ik hoop dat het je heel veel goeds brengt!!

En lieve Cato Hom (maar zeker de dochter van Dorothe, haha!),
Fijn dat je de reis van je moeder op deze manier goed kan volgen op deze reislog. En ook nog eens gezellig kan chatten, leuk!

Veel liefs Annemiek :)

cato hom

hoi sabine
leuk dat je terug schrijft
ik ga een email
adres aanmaken
dan kunnen we
saampjes mailen
doeiiii

Talma Joachimsthal

Hoi Dorothé, hoi Cato,
Hè jammer nou, ik hoopte eigenlijk dat nu eindelijk boven water zou komen dat ik de moeder van Cato ben. Maar nee dus.
Ik wens jullie allebei een heel bijzondere tijd toe, Dorothé in India en Cato in Utrecht! Wat geweldig dat deze weblog ervoor zorgt dat jullie ondanks de afstand veel kontakt met elkaar kunnen hebben. Leve de moderne tijd, met al z'n apparaten en mogelijkheden :-) :-) Dikke knuf, Talma.

Ro, Louise en Ruud

Yo Dorothé, Cato, Hans,
Zet 'm op! We lezen graag mee op dit log (Cato, go!). Wat een enorm avontuur. Heb je nu ook zo'n tempel met tijgers, Dorothé? Cool!
Petje af voor jullie strijdlust. Succes en hou ons op de hoogte alledrie. Ons hart is bij jullie. Groetjes uit Utrecht.
Ro, Louise en Ruud.

Jose Meijer

Hallo Dorothé,
Een hele fijne tijd in India gewenst.
Succes met de behandelingen!
Groetjes José (Doetinchem)

Tess

eee mam, hoi dorothe
khoop dat jullie het een beetje uit houden in het vliegtuig en nog wat kunnen slapen..
n hele fijne reis en tijd in india toegewenst..
Kus Tess

leoniewiegant@hetnet.nl

Lieve Jut,

Hoop dat je zonder al teveel problemen in India bent aangekomen en de stewardessen heeeeel lief voor je zijn geweest!! Vraag me af waar je precies zit maar daar kom ik nog wel achter. Succes met je afspraak bij de dokter; vind het ongelooflijk dapper van je dat je zoveel doet om gezond te worden. Alleen daarom al moet je gewoon maar lekker 100 worden. Dikke kus van Jul vanuit een grijs Zeeland!!

Yvonne

Ha Mariska,
Wat goed, jullie zijn al op pad. Vond onze ontmoeting erg fijn. Ik ga jullie met goede gedachten volgen. Veel lief!
Yvonne

Ineke

lieve allebei,

fijn die foto's! maakt het meereizen zo dichtbij!
en wat een verbazingwekkende luxe! dat is inderdaad andere koek, dan de bekende verhalen, en wat ik zelf een week in mumbai heb meegemaakt...
geniet ervan!
hoeveel is het tijdsverschil?
jullie liggen vast al lekker te slapen of staan al op?
een heel goeie start vandaag met de oncoloog, dorothe!!
hug voor jou, hug voor maris! en heel veel liefs!

Liane

COOOOLLLL!!!!!
Leuk om die foto's te zien!

Trouwens, ik ben bij Jenny geweest. Super blij mee.
Ik heb alweer 2 vervolgafspraken staan en ik merk nu al verschil. Hier was ik echt klaar voor!

Lieve meiden; dikke knuffels van mij; knufknufknufknuffeldeknuf
ps Ik heb echt het idee dat jullie de wizards ah doen zijn, maar dan de ándere kant vd wereld...

mariska aan li

ha blonde schoonheid, superwizards inderdaad, in het kwadraat, we zitten hier in de zon op het terras in de tuin the Work te doen net als in het disney hotel in florida de Wizards en de obers werken hier ook allemaal mee,bedankt dat je de primary zo geweldig ondersteunt, dikke kus, maris

Marja

Een lieve groet vanuit de stilte van de nacht en het hart
- eenwording -
Het eerste Boeddhabeeld(je) geef je cadeau. Daarna kun je het aan jezelf schenken
Lieve meiden, maak het goed op deze wonderbare reis.
***

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!